уторак, 22. фебруар 2011.

. bice-po-sebi .


 
neka pitanja zahtevaju odgovore.
ruke su mi u katastrofalnom stanju.
misli emocije svest takodje.
shta se sa mnom deshava?
da li je to nedostatak nechega?*rekla bih i chega samo da znam*
u dvorishtu sam pushim mislim kashljem pishem.
devojke se chuju iz komshijske kuce smeju se prichaju pevaju
i opet se smeju.
pevaju i neki mushkarci prekoputa u ulici.
pevaju i cvrchci u mojoj neposrednoj blizini.
u meni nema pesme.
samo uzburkanost.
bojim se da se ne izgubim u sebi.
kako da se prevazidjem?
kako da se praznim iskazhem?
bojim se da nemam vishe rechi.
u meni je voda.
i vetar.
konfuzna sam.
plashim se praznine.
nerazumevanja.
sve cheshce se ne razumem*me ne razumeju*
"ja sam bachen u svet. I bash zato shto sam bachen u svet,
 ja sam postao zagonetka za sebe"
sve cheshce osecam usamljenost.
ne plashim je se.
samo me boli.
bojim se da nikada necu prestati da budem*rekla bih i shta i kakva samo da znam*
nezadovoljna konfuzna melanholichna histerichna*kolerichna?!*sebichna etc.
nema odgovora.
u glavi je magla vrtoglavica.
sve tezhe dishem osecam se izgubljeno.
ipak dishem i ne trazhim se.
zhelim da prestanem ali nemam snage.
prekinuta sam. .. .


* jul 2008. *

Нема коментара:

Постави коментар