уторак, 14. јун 2011.

. lutanje prvo .

kada bih kao margarita

ponela buket zhutog cveca

i izashla da bezciljno lutam

ali sa jasnom zheljom tezhnjom

da me pronadjesh prepoznash

da li bi te uzaludnost mojih koraka

privukla k meni

ili bi te usamljenost kojom odishem odbila

odnela

u nepovrat



mozhda bi pak samo moje zhuto cvece uvelo

ochajnichki se uvijajuci ka mokrim dlanovima

ka vlazhnim obrazima tragajuci za kapima

preklinjuci nebo da se otvori

kishom da nas obaspe opere

bujicom da nas odnese

u zaborav

3 коментара:

  1. U pitanju su, naime, mimoze. I svakog februara, kada stignu na ulice, ja obučem crni kaput i pokušavam iznova.

    Ne gubi nadu, d. :) Stići će.

    ОдговориИзбриши
  2. znam, znam..znam da su mimoze *obozhavane* ali kada sam pisala pesmu josh nisam bila to saznala :) svakako, obozhavam zhuto poljsko cvece, kao &margarite kao &mimoze (:

    + da, nikada ne gubim nadu & chekam ga :)

    ОдговориИзбриши
  3. ps. tek sam prenekidan prviput uzela majstora&margaritu u ruke..da.evo me kod drugog dela knjige &jedva chekam da sve saznam/chujem/prochitam :)

    ОдговориИзбриши